2 kere yaptırdım tüp bebek çok şükür ikiside tuttu hiç bir belirtim olmadı kasık ağrısı vardı sadece ilkinde 2018 de yaptrdm 9. Günde evde test yaptım çift çizgi çıktı kan verdim öğrendim çok şükür kızım şuan 7 yaşında ağustos ayında dondurulmuş embriyo transferi oldum 2 tane onlarda tuttu çok şükür şuan 28 haftalığım 7. Gün de test yapmıştm çift çizgi çıkınca 10. Günde kan verdim ondada pozitifi gördüm.
- 6. Günden sonra salgılanıyor .