Eboz lütfen çok riskli sağ solun lafına bakmayın Rabbim izin vermiş zaten kendinizi bu şekilde aç bırakmayın tansiyonunuz şekeriniz düşer vücut sussuz kalır Allah korusun bende yeni doğum yaptım oruç tutamıyorum namaz kılamıyorum mesela ama siz hiç yoktan namaz kılabilirsiniz kuran okuyabilirsiniz bu şekilde değerlendirmek daha sağlıklı sizler için Rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah