Ben 1 ay önce falan riskli gebelikten dolayı yatış yapmıştım bir hafta kadar bir hafta boyunca eşim yanımda refakatçi olarak kaldı. Ebe bana hastaneyle alakalı bilgi verirken de istersem eşimin doğum sonrasında da refakatçim olabileceğini söyledi. Hatta doğum anında eğer doğum yaptığımız yer müsaitse doğuma bile girebileceğini söyledi. Benim doğumuma iki hafta kaldı doğumum orada olacak hastaneden genel olarak memnunum doğumum için de açıkçası endişem yok çünkü Ebeler hemşireler doktorlar hepsi çok ilgililer odaları da gayet temiz. Yine doğum sonrasında güncelleme yaparım size 🌸melisasak35