rabiaerdemm rabiaadr güvenilir ama orta kalite bi mağaza ben bi kaç ürün almıştım kalıpları küçük genelde evde giydirmelik tarzı oluyor
mutlubalik Evet ben daha önce çok alışveriş yaptım takımları falan güzel bedenleri küçük en az 2 beden fazla söylemek lazım
mutlubalik rabiaadr ilk kızımda almıştım zıbın olarak da falan olmadı 1 giydirmeden sonra kilolu da değildi yani 2800 gr dı yine siz bilirsiniz her markanın kalıbı farklı oluyor bence 3-6 ve 6-9 ay alın
rabiaerdemm rabiaadr vallahi bilemiyorum ki ben 1 yaş kızıma 2 yaş almıştım o bile tam gelmişti değiştimi bilemiyorum 🙄