Semilk05 bir iki gün olup geçiyorsa birşey olmaz ya anksiyeten varmış zaten panik yapma her gebede oluyor, ya kabız olursun ya ishal olursun bu normal bir süreç. Yemeğini ye suyunu iç eğer içmezsen o zaman sıkıntı olur sıvı kaybedersin. Yiyip içemiyorsan ve 3 gün olduysa doktora git