iremtop yaa var 🥹diğer postta gördğm 3 gün geciktim am regl olcakmısım gbi demişsiniz. Ben 4 gün önce yaşadım yogun regl agrısı, bu ay erken mi olcam acaba dedim sonraki gğn geçti olmadım. Bat yarın, hafif kasık agrım var gecikmeyi bekleyecegim ama baska belirtinşz var mıydı sizin? (Bende göğüs ve mide hassasiyeti, birden baslayan kasık agrısı ama kalıcı değil bi gelip bi gidiyo, bide gece bulantım oluyor sabah geçmiş oluyor)