tugceyilmaz651 Bende de çok yara oldu ve ilk zamanlar serinletici etki yapıp iyi geliyordu, sonraki aylarda hala kullanma ihtiyacım oldu, ama bu sefer süt içine aktıkça hava alamıyor ve yara iyileşmiyor gibi geldi. Sonra göğüs kalkanı aldım. Hem bir memeyi emzirirken diğerinden akan sütü topluyor hem de memeye hava alma fırsatı sağlıyor. Öyle iyileşti yaralar. 4 aydan fazla çektim normalde insanların böyle sürmüyor