askn1 kızlar bu test sabah işk idrar ile yapıldı 4. gün gecikme benım görmedım sizin gördüğünüz bişey varsa dıye atıyorum bakarmısınız yarın da olmazsam veya akşam kan verıcem
askn1 bencede yok çünkü sonunda regl oldum şükür ki 🤣🤣🤭 hayırlısı olsun bu etiketi paylaştım regl oldum 🤭🤣