seda_1gul keşke hep 1’de kalsaydım öyle güzel geçiyordu ki , iştahım tam yerındeydı uyuyordum mide bulantısı kusma yoktu , tansiyon çarpıntı yoktu , ama şuan maşallah herseyı full yaşıyorum , tansiyon oynaması var , bi çarpıntım oluyor sanırsın ölüyorum , mide bulantısından bisey yiyemiyorum , iştahsızlık var zaten yanı 2. Trimester bize yaramadı bebeğimle 🥹