12 haftada kanama alanım vardı sadece uzandım şimdi normal hayatıma döndüm mide yanmasından maden suyu çok tüketiyorum sadece o iyi geliyor ama iki gündür ayaklarım aşırı şiş elimi vurunca içe kayıyor o derece çok üzülüyorum ya kızımda son haftalar oldu şimdiden erken başlarsa sonunu düşünemiyorum 😔