yelizuraz Kızlar çam sakuraya detaylı usg için randevu aldım parantez içinde sadece yüksek riskli gebelere bakılmaktadır diye not düşmüşler ama usg çekilmemektedir demiyor normalde usg çekilmez diye not düşüyorlardı buna aldım bende gittiğimde bakarlar mı
minikmucizem26 yelizuraz hic bi fikrim yok hangi bölüme aldınız ve normalde takiplerinizi oradami yapiyorsnz. Bnde haftaya gificem de merak ediyorum
3kedili2bebekli yelizuraz evet onda bakıyorlar direk detayliya alıyorlar bende öyle aldım direk detayliya aldılar
yelizuraz minikmucizem26 yok özel takipliyim ama detaylı usg için çok yüksek fiyatlar verdiler bende devlete gitmeye karar verdim
minikmucizem26 3kedili2bebekli peki detaylı icin normal kadin doğum mu kayit açtırıyor.. yolsa direk kndimiz alablyrmyz randevuyu…birde perinatoloji bölümünden mi randevu almak gerekiyor?
ebruerkoc 3kedili2bebekli merhaba ultrason renkli miydi ? Elinize ultrason fotoğrafı verdiler mi acaba 😊
3kedili2bebekli minikmucizem26 perinatoloji için önce kadın doğuma randevu alıp yeşil alan açtırıp sonra perinatoloji randevusu alıp gideceksiniz
Ruzgar2021 3kedili2bebekli detaylı usg yapılmamaktadır yazıyor böyle yazarken gidersek bakmazlarsa haklılar yani ben de kararsız kaldım işten izin almak da zor giderim yapmazlar sıkıntı olur
3kedili2bebekli Ruzgar2021 onu iptal edin sadece riskli gebelere bakılıyor yazandan denk düşürmeye calisin o şekilde yazanlar bakmiyormus diye biliyorum
Ruzgar2021 3kedili2bebekli aa sadece riskli gebelere bakılır yazan detaylı çekiyor doğru mu anladım gerçi oraya da yok randevu da talep oluştururum
3kedili2bebekli ebruerkoc yok değildi o an göstermediler bile fotoğrafta yok enabizdan bakabilirsin dediler