Kızlar merhaba 34.haftadayım ara ara kasıklarıma regl sancısına benzer ağrılar giriyor dün gece de oldu sabah lavaboya kalktım açık yeşil sarı tonları akıntı olduğunu gördüm. Geçen haftalarda idrar yolu enfeksiyonum vardı doktor tek kullanımlık ilaç ve bir de antibiyotik yazmıştı düzenli içtim bol su da içiyorum enfeksiyon olma ihtimali çok düşük ne olabilir bu yeşilimsi akıntı? Yasayan var mı