senos15 bilemedim canım genelde hep elle bakıyorlar ya bugün acile gideceğim eşim illa kendi doktorumuza gidelim diyo sadece nst için ama ben açıklığımı merak ediyorum doktor da çatı muayenesi yapmamıştı usg ile baktı ama acilde bakılıyor sonra nst falan çekiliyor ondan acilden giriş yaptırayym dedim