arsesraa Kızlarım ilk on dkda çıktı dün ve önceki güne göre gözle daha net görülüyor fotoğrafta ışıktan çok anlaşılmadığından biraz ışığını kıstım ama normalde daha pembemsi sizce hayalet çizgi mi yoksa var gibi miii 🥹🥹🥹
arsesraa iremykn canım ben bu ay ilk defa Ovulasyon ile takip etmedim aylardır deniyorum olmuyor diye gün aşırı ilişki şeklinde ilerledik uygulamaya göre Dpo 12. Ya da 13. Gün oluyor
arsesraa Mev48- benim de 1 gün kaldı canım yumurtlamadan sonra muhtemelen 12 veya 13. Günüm benim de gerçekte daha pembe ama fotoğraf çekince biraz soluyor
iremykn arsesraa o zaman ihtimal yüksek canım bence hızlıca kan ver kaydıyla ve umut ile beklemeye gerek yok 🫶🫶
arsesraa nilruhu ay inşallah canım ya çok korkuyorum bozuk bir testse diye ama bugün başka marka da alacağım, sen ne yaptın canım tekrar test yaptın mııı senin daha belirgindi benden
nilruhu arsesraa bu sabah tekrar yaptım ama çok fazla belirginleşme olmadı. 2 marka yaptım predictor ve awox. İkisindede çok silik çıktı yine dpo 12 bugün. Cuma günü yapacağım tekrar 🥹
arsesraa Eliffff58 ayy inşallah canım ya o kadar heyecanlandım ki umarım yanılma payı olmaz, 5 aydır bekliyoruz ilki kimyasal olmuştu. Şu an yurt dışındayım burada da hemen beta baktıramıyoruz ama yarın gideceğim kan vermeye bakalım
arsesraa Esma006 ay inşallah canım ya bakalım bugün başka testte alayım bi deneyeyim yarın da kan veririm
arsesraa nilruhu canım moralini bozma her vücutta yükselişi farklı olabilirmiş kan vermeden anlayamayız muhtemelen
nilruhu arsesraa cuma günü dpo14 oluyor. O zaman artık daha net çıkması lazım. Netleşirse çizgi sonrasında kan vereceğim.
arsesraa Kubra381 bakalım canım ya biliyorsun geçen de hayali çizgiydi sonra regl oldum ama bu daha pembe gibi duruyor sanki