Bende 10+4 Haftadayım hala ara ara kasık ağrı regl ağrısı gibi yaşıyorum geçen hafta kontrolde doktora sordum. Çok çok normal bu ağrılar bazı gebeliklerde ilk trimester sonuna kadar sürebiliyor dedi rahim büyügüdüğü için ve yerleştiği yerde kendini bi koruma duvar oluşturuyor bu ağrılar sancılar çok normal Kanama olmadığı idrar yolu enfeksiyonu olmadığı sürece sorun yok dedi