Merhaba ben pcosluyum. Adetim ve yumurtlamam düzensizdi. Kalp atışını 6+6da duymuştuk. Sonra 8. Haftada tekrar gittik yine ölçümler bu haftayla uyumluydu. O yüzden SAT’ı bile 1 hafta ileri atmıştık yumurtlamam bir hafta geç olmuş diye. Ben de uygulamalara SAT’ı bir hafta geç girdim. Zaten benim hesaplamama göre yumurtlamam 3 hafta sonraydı. Şimdi doktor 2 haftadır haftamı SAT’a göre söylüyor. Bebek zaten iri ilerliyordu haftasıyla uyumlu diyor. Ama böyle böyle söylüyorduk gününe diyorum dert etmeyin şuan 18 haftayla da uyumlu diyor. Ona göre şuan 18+3 bana göre 17+1. Ve bu benim annelik iznine çıktığım günden doğum tarihi almama göre bile etkileyecek bi şey. Ne yapmalıyım bilmiyorum.