Sirvaan Ben 56 kilo 150 boy 39+0 hafta bebiş 3.600 Doktor Minyon olduğun için sezeryan olabilirsin dedi ?
Arel_ Sirvaan ne alakaymıs ki acaba minyonlukla. Annem 155 boyundaymıs 5 kilodan fazla dogurmus ablamı . Catın mı müsait degilmiski
betul_tkdmr01 Sirvaan bence yaparsın ya ben 50 kiloydum hamile kaldığımda şimdi arttı tabi boyum 152 bebek 3 kilo normal yapcgm
beautiful_ Sirvaan 1.50 boy 51 kilo ile doğuma gittim normal yaptım hatta doktor ve ebelerim benden çok memnun kalmışlardı her zaman
annebebekelo Sirvaan boyum 1.58 , kilom 63 şu an 35 haftadayız, bebek de kilolu değil ben de 7 kilo aldım, doktorum bunlarla normal doğum için avantajlı olduğumu söyledi ama🤔 Bebeğinizin kilosu haftasıyla uyumlu mu, o mu fazla geldi doktora acaba
deletedmom43191 Sirvaan doktor sezaryen icin bahane buluyor anlaşılan eger normal dogum istiyosanız baska doktor görüşü alın
Mege_Adanisa Sirvaan 1.50 ve 1.50 nin altındakiler normal doğum yapamıyor çünkü çatal mı ne deniliyor son ayda oraya çıkıp bacaklar yetişmeyip doğuramıyoruz oğlumda yaşadım çünkü biliyorum şuan 13 yıl sonra kızıma hamileyim boyum 1.48🙈 aynı gene normal doğum yapamıyorum sezeryana gün verdiler
Sirvaan @betul_tkdmr01 sağlıklı da beslendim abur cubur yemedim ekmek az yiyorum toplamda zaten 11 kilo aldım ve ben hiç almadım neredeyse, bütün yediklerim bebişe gidiyor