rem2601 ben şehir hastanesinde Gökalp’in takipli hastasıyım hafta da bir gidiyorum şeker olduğu için ,ayrıntılı ultrason a kendisine gidemedim yüksek ihtisasa gittim ama tavsiye etmem girip çıkmam 6,7 dakıka sürdü ,ayrıntılı için randevusu var mı bilmem ama normal muaneye alabilirsiniz