kubrasjsjs Yarın 11 oluyoruz pazartesi 11+4 oluyorum aslında pazartesiye randevu almıştım ama yarın mı gitsem fark eder mi 4 gün için hani 12. Haftaya yakın olsun demiştim :)
mervekalkann Özelde yaptıracaksanız belli bir oranın altında yapmıyor bazıları ben 11+2 de gitmiştim crl uzunluğu yeterli gelmedi bebeğin 12. Haftada gel dedi bana 12. Haftama girdiğimde yapmışlardı öyle bir durum da var bilginiz olsun.
kubrasjsjs UmutluYasam 11+0 da olursa bende hem bebişi görmek hemde testi yaptırmak için gidiyim diyorum 🤣