svgnn Kızlar 37+4 üm göbeğim çatladı birkaç gün içinde normalde hiç yoktu ve deli gibi kaşınıyor kaşıdıkça acıyor. Sizde de öyle mi çıldıracağım kaşıntıya ne iyi gelir.
ghostty svgnn nemli tutmanız gerekiyor kurudukça daha çok kaşınıyordur muhtemelen. Kullandığınız kremler varsa onları sürebilirsiniz.
Es07 Genetik faktör önemli İstediğimiz kadar sürsek de krem yağ vs Bebeklerimiz sağlıklı olsun da gerisi sorun değil diyorum
svgnn ghostty shea butter, bio oil ve nemlendirici kullanıyorum ama sürdükçe daha çok kaşınıyor ve acıyor
ghostty svgnn benim kaşıntı vs yok o yüzden ne iyi gelir bilmiyorum. Ama mustelanın yağını sürerken çok iyi geliyor. Krem biraz daha kalın tabaka isilik yaptı bende de bıraktım sürmeyi.
svgnn ghostty o kadar krem yağ kulllanmama rağmen çatlayacak gibi bari kaşıntı olmasaydı kıyafet değince çıldırıyorum