tugbaegehan ilk çocuğumda kesenin yanında kanama olmuştu dr kanama olmuş sonra hemen durmuş devam etseydi düşük olurdu demişti dıştan hiç lekelenmem olmadı.ozaman baya korkmuştum progestan hap vermişti sabah-akşam 10.haftaya kadar kullandım,oğlum birkaç ay sonra 8 e girecek☺️ kızımda da sürekli lekelenme oldu 5-6 ay civarına kadar ama içte hiç bir sıkıntı yoktu hep bebekle ilgili değil senle ilgili bir lekelenme o tehlike yok deniliyordu acil tarafından