morannesiyim Kızlar bebegimin biri 3 hafta kadar geride doktorlar çok korkutuyor başka bulgularda söyledi Stresten ne yaptığımı bilmiyorum artık Tek istediğim ikisinide sağ salim kucağıma almak nolur bana dua edin bize dua edin 🥹🥹🤲🤲
3kedili2bebekli morannesiyim ikizlerden birinin geride olması normal bir durum aslında benimkilerin arasında hep 2 hafta kadar fark vardı ama yakın kiloda doğdular
Havin49_ morannesiyim benimde bi bebeğim hep 3 hafta gerideydi sonra 2 sonra 1 oldu ama doğduğunda çok kilo farklı doğdular 600 gram kadar gelişimi 29 da sürmüştü bebeğimin
Sevgiiss morannesiyim ikizler arası fark oluyor benim ikizim var kardeşim 3200 gram ben 2400 gram doğmuşum doktor tosun gibi oğlun var demiş benden bahsetmemiş doğumda ama yaşıyorum 😄
morannesiyim 3kedili2bebekli çift Biri 32 haftalık diğeri 29 falan karın çevresi 4 hafta faln gerideymis aralarinda kilo farkları 650 Gr kadar Doktorlar sanki dogsada yaşamaz gibi konuşuyor🥹
3kedili2bebekli morannesiyim bu şekilde ciddi farkla dogan çok bebek var şimdilik endişe etmeyin gelisim geriligi devam ederse zaten doğuma alırlar riske atmamak için
morannesiyim 3kedili2bebekli çok bebek var ama sağlıkları nasıl kilosunu takmıyorum ben zayıf olsun sağlıklı olsun Ama doktorlar genetik falan olabilir doğunca anlaşılır dio
morannesiyim Havin49_ Genetik veya kromozomal bir hastalık olabilir flan dediler mi sana Bana öyle diolr hep korkutuolr
3kedili2bebekli morannesiyim sağlıklı olur inşallah siz bol bol dua edin diyorum ya bizde de fark var göründü ama doğumda aralarında 60 Gr fark vardı benimkilerin
morannesiyim 3kedili2bebekli siz de dua edin bize ne olur ismim Hacer🥹🤲 Ben herkesin yavrusuna sağlık sıhhat uzun ömürler versin
3kedili2bebekli morannesiyim amin inşallah zamanında sağlıkla kucağınıza alın başta siz ve tüm anneler ♥️
hanimhanimcik Genelde öyle oluyor bir yakınım da ikiz doğum yapmıştı 600-700 gr fark vardı aralarında biri 3 gü. Küvözde kaldı sonra toparladı