melisakucuk Aynı durumu yaşadım ben de ama koskoca doktor niye böyle yanlış şeyler söylüyor anlamadım. Kızlık zarı esnek bir yapıdır, kanaması zorlandığı anlamına gelir. Bozulma vs dedikleri uydurma bir şey anlayacağınız. Biz zaten kendimizi kastığımız için ilişki olmuyor. Dilatör de öyle dank diye kullanılmıyor. Onun da aşaması var. Öncesinde parmak egzersizi verdi bana mesela. Aynı şeyi yağlarla, masaj yapa yapa önce tek parmak, zihin müsaade ettikçe sonrasında iki parmak kullanarak yapmak gerek. Devamında isterseniz o aletleri kullanın ama en başta dilatör kullanamazsınız, kullanabilseniz bu şekilde doktora gitmeye ihtiyacınız kalmaz, eşinizle daha rahat olurdunuz. Olay sadece sizinle de bitmiyor, eşinizin de bazı şeyler yapması gerek. Aceleci bir tavır takınıyorsa bu da etkileyebiliyor. Stres yapmayacağınız bir ortam oluşturmak, güzel çamaşırlar giymek, belki hafif bir müzik, ufak dokunuşlar vs şeklinde birlikte hareket ederseniz de rahat edersiniz. Her seferinde sonu birleşmeyle bitmeyebilir, sizi zorlamıyor olmalı. Siz hazır hissedince zaten kendinizi kasmayacaksınız. Ama bunlar bende öncelikle parmak egzersizi ile başladı, iyi ki de öyle olmuş, onda bile kendimi aşırı kasmıştım çünkü. Doktorunuzun bahsettiği bozulma, kanama gibi şeyler ne öncesinde ne sonrasında oldu. Kanama olması zorlama anlamına gelir ama siz rahat hareket edebilirseniz kanama olmayabilir bu çok normal. Bu arada herkes her pozisyonda rahat etmeyebiliyor, belinizin altına yastık koyun öyle destekleyin.