Mom05 Kızlar 30. Haftadayım daha ilk defa boğazımds ağrı ve batma ve acı hissediyorum Doktoruma yazmadım ama harici birşeyim yok diye. Bu durumu yaşayan varmı? Pastil kullansam ne olur ???? Yada ne kullanayım acil destek atın ya
ecemk94 Mom05 pastil kullanılmıyor dye biliyorum ama emin değilim. Dünden beri bende aynı durumdayım 34.hafta benim. Cumartesi kontrolüm var sorucam bunu. Ama umarım o zamana kadar iyi olurum. Sizede çok geçmiş olsun
PapatiA Mom05 bende istemiştim eczacı vermemişti sürekli sirkeyle gargara yaptım ıhlamur banyo vs o şekilde geçti gerçi şimdi yine başlıyor heralde baş ağrısı 🙂↕️
eminenurr00 Mom05 kullanma sakın pastil canım önermiyorlar onun yerine ılık süte bal koyup iç ılık şeyler iç ben çok kötü hasta oldum o şekilde atlattım acillik oldum ona rağmen parol verdi yolladı
terc Benim doktorum çocuklarda kullanılan immumax boğaz spreyi vermişti ve C vitamini redoxon ama bence kendi doktorunuza sorun yinede kullanmadan