Fatmanur_0416 Merhaba güzel anneller 🥰 bu bi kaç gündür göğüs uçlarım aşırı ağrıyor kompile değil sadece ucu ve hafif etrafı aşırı hassas olmuş normal midir 36+1 oldum canımı çok yakıyor ne yapabilirim tecrübesi olan yardımcı olabilir mi 😊
almila1723 Fatmanur_0416 süt dolmaya başladığı için o hassaslık çok normal bende 36+3 oldum. Hiç arada karın ağrısı yaşadığınz oluyomu
Narina123 Fatmanur_0416 Benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde doğum olana kadar hiçbirşey sürmedim şuan 36 cı haftadayım benimde sızlama iğne batması şeklinde acıyordu, bir haftadır sabah kalkınca lansinoh krem sürüyorum çok iyi geldi
Fatmanur_0416 almila1723 evet regl sancısına benzer hatta bazen biraz üstü oluyor ama düzenli girmiyor çok özür diyelerek söylüyorum vajinama da batma hissi çok fazla oldu sizde de mi aynı durum var aşırı baskı var ya
almila1723 Fatmanur_0416 evet evet bu ara bendede oluyor insan korkuyor ama kısa süreli geçiyor Allah tan
Fatmanur_0416 Narina123 uçları değil ama göğüslerim aşırı kuruyor bu aralar nemlendirici falan sürüyorum ama o koyu halka ve göğüs ucu aşırı hassas olmuş aşırı rahatsız ediyor bir yandan da baskılar çok arttı sürekli lavabo ihtiyacı duyuyorum ama bişey de yok ama saolun söylediğiniz kremi alıp sürerim umarım iyi gelir
Narina123 Fatmanur_0416 lavabo ihtiyacı artması bende de var pazartesi kontrolüm vardı doktor bebeğin kanla girdiğini hatta hafif bir uyarma ile gelebileceğini söyledi .