Merhabalar 37 haftalık hamileyim doktorum geçen haftaki kontrolde alttan bir muayenesi etmek isterim dedi normal doğum düşündüğüm için ve bebeğin kilosu 36 haftalıkken 3200 dü biraz iri olduğu için sanırım ama beni de bir korku sarmadı değil muayene olanlar Çatı muayenesi doğumu tetikler mi muayeneden ne kadar sonra doğum yaptınız paylaşabilir misiniz deneyiminizi