arslansedaa benimde 37.haftamda pembe leke gelmisti hatta akşamına koyu kahvr gibi olmuştu doktora gittim ve hiç bisiy çıkmadi ne açıklık ne ağrı o gün yorulmuştum biraz ondan galiba. Şu an 39 haftaligim tık yok daha tabi herkeste aynı olcak die bisi yok canım sen yine bi doktoruna görün