Benim de 38 yarın kontrolüm var geçen hafta makat gelişti. Muhtemelen hala öyle çünkü dönmedi hissediyorum başı hala yukarda. Özeldeki doktor 36 dan sonra zor dedi. Devletteki doktor da 40 a kadar yolu var dedi. Normal doğum istiyordum ama makat geliş olduğu için sezaryen olacak. Çok üzülmüştüm ama hayırlısı böyle demekki. 1 haftadır sürekli araştırıyorum sancı başladığında bile dönenler varmış. Sanırım biraz bebeğin keyfine bağlı… O kadar döndürme hareketleri de yaptım ama dönmüyor belki seninki döner canım YouTube da döndürmek için pozisyonlar var. 3 5 dk lık hareketler.. Dene istersen inşallah döner bebişlerimiz