huliss Kızlar tahmini doğum tarihim 31 Mayıs olarak görünüyor. Hastane için giyeceğim pijama takımlarımı kısa kollu mu almalıyım yoksa uzun kollu mu sizce?
denizhelensarpberat huliss foto çekineceksen şık duran ince pijama takımı almalısın arkadaşım almıştı çok şekerdi bide şimdi sezaryen fln olursan insan çıkınca üşüyor kısa kolluyla
fatgume huliss bende mayısta doğum bekliyorum kısa kollu alıcam pijamaları ama çantama rahat bi hırkada koyucam ne olur ne olmaz belki üşürüz bide çorap koy mutlaka lan kaybettiğimiz için ayaklar üşüyor
glsevde Hem kısa kollu hem uzun kollu aldım kısa kollu olanın uzun kollu sabahligi var kola serum felan da takılacağı için kısa kollu bence daha rahat oluyordur