Gks_01 ipekkaracakgul ben öğrenince bıraktım eltim tek tük içiyordu solunumda problem oldu . Size zararını saymıyorum zaten bebeğinizin zekasından , uykusuna kadar etkiliyor maalesef ona göre karar verin yoksa vicdanen rahatlamak için onda olmamışlara tutunmak pek masum değil
yenibiranne__ ipekkaracakgul ben içiyorum Malesef 5 haftalık ama bırakamıyorum bırakmak istedikçe daha çok stres yaşıyorum Busefer daha çok içmek istiyorum garip bi durm inşallah bırakabiliriz hepimiz 😢
cyj ipekkaracakgul ben değil ama en yakın arkadaşımın cocuğunda solunum problemi oldu. Günde minimum yarım paket içerdi.
gizemyylgl ipekkaracakgul siz içiyormusunuz ben 27 haftalık oldum içmiyordum bırakmıştım normalde ama 10 gündür günde 3 tane felan içiyorum dayanamıyorum
aslinur1717 yenibiranne__ sorma aynı durum bende de var günde 1.5 paket içerken bi anda bırakmak cidden çok zor içmeyen anlayamaz halimizden ama iyice düşürdüm günde 4 tane içiyorum ama tam anlamıyla içmek denmez ona yarısında söndürüyorum içesim gelmiyor ama 1 saat sonra yine aynı canım istiyor
lotusflowers Daha dün bir uzmandan dinledim. Hamileyken içilen sigara bebeklik dönemini bırakın çocuğun okul hayatını bile etkiliyormuş. O yüzden lütfen burada içtim bir şey olmadı diyen insanları dinleyip içmeyin
ipekkaracakgul Ben hamile kalmadan önce 1.5 paket içiyordum şu anda 4-5 adete düşürdüm fakat kullanmayan gerçekten bilemez çok zor bir durum vicdanen ve yasak olunca sanki aşeriyormuş gibi
zeynephande ipekkaracakgul evet bende aynı durumdayım. gebelik öncesi 1,5 paket içiyordum. plansız gebe kalınca. 5 6 ya düşürdüm. çok zorlanıyorum vicdan azabı duyuyorum. içmiyim dedikçe daha da strese girip gidip içiyorum. nasıl olucak bilmiyorum.