ikiKizAnnesi_ korkma canım insallah bisey olmaz stres yapma. Ağır iş yapma. Çok fazla ayakta durmamaya çalış uzan biraz. Bende tam 2015 de düşük yapmıştım 14 haftalıkken. Şuan bende hamileyim ve sıkıntı yok çok şükür. Aklına takma. Bisey olurmi filan diye aklına getirme. Bebeğinle konuş hep. Rabbim den ümidini kesme. İnşallah bu sefer sağsaglim kucağına alırsın canım