zemyy Kızlar dün pik gördüm akşamına tekrar yapınca silikleşmişti ve sadece dünü değerlendirebildik öncesinde yok maalesef. Kaçırmamışızdır değil mi
Salise2 mineey değildir inşallah ben de bugün test yaptım benden başka kimsenin görmeiği bir çizgi var ama değildir diye düşünüyorum
Salise2 Fotoğrafta belli olmuyor ama çizgi yerini belli eden bişey ben görüyorum ama awoxta geçen ayda böyle olmuştu. Negatif kabul ediyorum
Sysymom Salise2 ben de aynı durumdayım kuzum dpo9 du dün ama kuruma olduğunu düşünüyorum kendiminkini de 11 aydır uğraşıyoruz Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏