Çok şükür az bi zaman kaldı ama Bn bir an önce doğurmak istiyorum evladımı kucağıma alıp düm düz bir göbek olmak istiyorum oğlum bnim psikolojimi bozuyor babası da gülerek ona onay veriyor 70 kilo ile hamile kaldım ama hiç 70 gibi durmuyorum ondan neyse 78 kilo oldum bebek büyüdükçe karnım büyüyor oğlum tabi bni bu şekilde görmediği için tuhaf geliyor sürekli şişko leğenden taşmış hamur gibi göbeğime laf ediyor defalarca söyledim güzel bir dille rahatsız olduğumu söyledim ama babasından yüz buluyor söyeip duruyor babası da bni annasına benzetiyor bu göbekli halimi çok sinirimi bozuyorlar bir an önce doğurmak istiyorum çok yoruldum bu durumdan 🥹