Yshlt merhaba gözünüz aydın. Allah analı babalı büyütsün inşallah 🌸 ben de gecen hafta Pazartesi günü 34+1 de doğum yaptım. Oğlumub sağlık durumu çok şükür iyi 🙏 ancak emme olayını çözemediğimiz için küvözde. Doktorumuz beslenmeyi halledersek taburcu edeceğini söyledi ama top sende diyor. Siz emme emzirme sorunu yaşadınız mı? Hemen aldı mı memeyi?