zeynep9407 Tüp bebek ile hamile kaldım geçen hafta çarşamba erken demişlerdi kese var bebek oluşmaya başlanmş denmişti. Yarın randevum var duyar mıyız acaba 6+4. Siz kalp atışını ne zaman duydunuz ?💗
yenianne_adayl gzmnrhal cocugumu gorunce gercekten akan sular duruyor onun sagligi hakkinda soru sorarken onu dusunurken aklimdan tamamen cikiyor 🤣
emosland zeynep9407 ben 5 haftalıkken gitmiştim sadece kese göründü..2 hafta sonra gel kalp atışı için demişti 7+3 olacak randevu günü inşallah duyarım umarım sende duyarsın ✨💖
ummnuseybe emosland evet benimde o şekilde oldu 7+2 ye denk geliyordu benimde randevum Elhamdulillah duydum ❤️umarım henüz duymamış olan tüm anneler de bebişleirnin kalbini duyar 🌷
yenianne_adayl emosland bilmiyorum doktorlar pek saglikli bulmuyorlarmis die duydum ama hic sormadim bu gittigimde dinlemek istedigimi soyliycem kesinlikle
zelsi emosland bebe küçükken dinletmiyorlar kalp atışı var diyorlar. Bebek büyümüş dinletebilirim diyoelar ben bu gebeliğimde bunu yaşadım şuan 30+1 haftalıgız
gzmnrhal yenianne_adayl Doğru söylüyorsun uzandıgım an sırıtmaya başlıyorum şaskın ördek gibi çok güzel hisler allah isteyen herkeze nasip etsin 💕