ozkann17 Merhaba 6+1 gebeyim. Benim hiç belirtim yok olan belirtim de geçti. Ne mide bulantısı ne o herkeste olan şeyler. Sağ kasığım ağrırdı artık o da ağrımıyor. Sizce normal mi? Böyle gebelik geçiren var mı?
Hirmm ozkann17 kalp atışıni duydunmu canım bı süre ortadan belirtiler gider ama geri geelir merak etme 🥰
Fatmanur_0416 ozkann17 ne güzel valla benim 7 de bir başladı Allah’ım çok kötüydü 14.haftaya kadar sanki 5 sene oldu geçmiyordu inşallah senin de sıkıntı olmaz kanama yoksa sıkıntı yok
almila1723 ozkann17 şanslısınız , maşallah diyin herkesede anlatmayın nazar değmesin. Bende aynı şekildeyim ne bulantı ne kusma ne ağrı . Çok şükür 36+3 e kdr geldim. Darısı size 🥰
ozkann17 almila1723 çok teşekkür ederim. Yazarken de tedirgin oldum nispet gibi oldu diye açıkçası ama gerçekten öyle değil. İlk gebeliğim hiçbir şey bilmiyorum belirtim olmayınca da korktum açıkçası.
alevgu ozkann17 benim de hiç belirti olmadan başlamıştı. Sadece gebe olduğumu öğrenince sigarayı bıraktığım için bi vücudun verdiği tepki vardı o kadar belirtilerim 12. Haftadan sonra başladı ve arttı sonra yine durdu dalgalı halde gidiyoruz bakalım 🤔
gzmnrhal ozkann17 Çok normal hiç bulanti falan yaşamadim bi surekli uyuma hissim vardi okadar gayet normal 😁 Şanslıyız bence
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ozkann17 ne kadar güzel isde bizde 7 aydır belirtilerle bogusuyoruz bedenen psikolojik men
ozlm1234_4 ozkann17 bende o haftalık gebeyim hiç mide bulantım olmadı başından beri ama göğüslerim agirirdi oda agirmiyor artık napmaliyim korkmalı miyim ?
ozkann17 ozlm1234_4 meme hassasiyeti bende de vardı sonra 2-3 gün geçti şimdi bugün tekrar var biraz da midem bulandı belirtilerin böyle dalgalanması normalmiş