denizhelensarpberat Hamilelikte uyku düzenim bozuldu gündüz gece gece de gündüz oldu bende ne yapacağım gece uyusam mis gibi olurda uyuyamıyorum benim gibi olan var mı
almila1723 denizhelensarpberat evet maalesef hepimiz aynıyız sanırım. Gece 3-4 gbi uyuyp 11-12 de kalkıyorum
sarilale123 denizhelensarpberat gece 3 4 oturuyorum sonra 6 da uyanıp uyuyamıyorum 3 gündür 9 gibi tekrar uyuyabilirsem 11 den önce uyanamıyorum bu kez de. Kafam bi dünya oluyor böylede napcam bilmiyorum
melismersin denizhelensarpberat çalışıyorum hergün 6 da kalkmam gerekiyor ben 3 4 bazen 5 te uyuya kalıyorum. 6 da mecbur kalkıyorum. Yaklaşık 2 3 hafta böyle sürüyor. Sonrasında bir hün ölü hini uyuyorum ama yine aynı döngüye giriyorum 😔 sinir sistemim bozuldu cidden benimde
denizhelensarpberat almila1723 aynı sekıldeyim zamanı mı tw izleyerek geçiriyorum gece yarısı yapacak bisey bulamıyorum bazen böyle diyorum ki keşke suan evde kimse uyumasada sohbet edilse zaman çabuk geçer 😂
denizhelensarpberat almila1723 😂😂 bende bakınıyorum biseylere 6 ay kolayca geceydi bi bebek dünyaya gelse bu kadar sıkılmam gibi düşünüyorum zaten geceleri uyumuyorlarmış bebekler kolayca geçer diye o günü bekliyorum 😂
denizhelensarpberat papatyakokulugece kız o zaman ben hallederim diye düşünüyorum şimdi her gün bi yerim ağrıyor benim hamilelik biraz tuaf gibi geliyor bana bi gün başım ağrır bi gün bacağım ağrır 😂
Momlife_ denizhelensarpberat kaç haftalık ben yarın 22 olucam aynı senin gibiyim ve hala geç uyanıyorum 1 buçuğu buluyor bazen 🥹 ama uykum gelince gündüz işlenip uykumu dağıtıyorum artık uyumamaya çalışıyorum
papatyakokulugece denizhelensarpberat halleder misin aah aahhh çık o hayal dünyandan doguncada çocuğun bir yerleri ağrıyor uykusuz kalıyor doğal olarak sende kalıyorsun 🤣gazıydı disiydi derken gösteriyor sana anyayla konyayı bide kolik olursa vay haline 😶
denizhelensarpberat Momlife_ benim daha 15 haftalık sabah uğraşamıyorum ki biseyle yemek yapaym diyorum mutfak üstüme geliyormuş gibi yemek kokusu sevemiyorum bu aralar
Momlife_ denizhelensarpberat çok iyi anlıyorum seni o bir ara bende de vardı artık enerjim geldi bu sefer de çocuk büyüdükçe ağırlığı belime ağrı yapıyor bende o yüzden çok fazla iş yapamıyorum dinlene dinlene zar zor oluyor
denizhelensarpberat Momlife_ ilk hamişligin mi benim ilk zamanlar çok zor geçti acaba diyorum bu yıl ki hamileler hep mi böyle geçen sene hamile kalan arkadaşlarım vardı daha 1. Hamileyken 2. Dusunuyıruz diyolardı 😂 şahsen ben vücut olarak bunu halletsem yeter diyorum 😂
denizhelensarpberat papatyakokulugece ayhhh o kadar mı ya hiç mi azda olsa durmuyolar sürekli de ağlamaz heralde diye düşünüyorum yemin ederim ki suan sen anlatırken yaşlandım gibi geldi 😂
denizhelensarpberat sarilale123 aynı ben bende öyleyim dışarı çıkayım az diyorum çıkınca yoruluyorum midem bulanıyor bacaklarım hemen yoruluyor 😂 evde Ali rıza bey gibi koltuğa yapışık duruyorum
Momlife_ denizhelensarpberat Evett ilk ben bide çok zayıftım duruş bozukluğu da var zaten kambur durduğum için e haliyle kilo da alınca ağrılarım arttı iyice ama içimdeki hareketlerini çok özleyeceğim çok çok güzel bir his tüm yorgunluğumu alıyor onun tepkileri😂
papatyakokulugece denizhelensarpberat uyumaktan nefret ediyolar resmen dördüncü aya kadar cocuguna uslu sessiz sakin deme istisnalar illaki var dörtten sonra da sakin davranan ama geneli durmuyor bacım bi post ac sor anlatsınlar sana neler olduğunu ve olacağını 🤣
sarilale123 denizhelensarpberat hahaha dışarda o kadar işim var hergün erteliyorum bende bu gün yağmurlu bugün yorgunum diye 🤣
denizhelensarpberat papatyakokulugece ayhhhh sen suan anlattın ya bu bana yetti biliyormusun daha fazla duyarsam efkarlanıp kahve içerim zaten uykum yok iyice sabahlarım 😂😂