26 haftalik hamileyim. Alt karnimda ilk sancı mi agri mi bilemediğim sekilde bir şey vardı. Daha çok gaz sancısı gibiydi ve gaz çıkardım sancı geçti gibi ama agri devam ediyor. Ve belime vuruyor . Hastaneye gitmeli miym gitmemeli miyim bilmiyorum. Doktoruma yazsam hastaneye çağırır eminim. Ama hemen evham da yapmak istemiyorum.