Kızlar merhaba son adet tarihim 9 Ocak döngüm de 28 günde bir ama bu ay olmadım gebelik düşünmüyordum ama acabayla test yaptım beta negatif hormon testlerim normal bu süre içerisinde ani bir kayıp yaşadım stres ve üzüntüden olabilirmiş var mı bu şekilde gecikme yaşayan normalde düzenlidir adetim