Biryolcu3006 Başlıkta yazdığım gibi 14.hafta bilkentteki doktorum ben kız görüyorum dedi acaba değişirmi yada kız denip sonra erkek çıkan oldumu başına gelen varmı ? Assiri mutluyum sonradan üzülmemek adına size sorayım istedim
Alya05 Biryolcu3006 Yani onu bilemeyiz, Rabbim ol derse olur ama genelde dr dediği çıkar , tabi burda çokta gördük cinsiyet değişikliğini
Biryolcu3006 Alya05 normalde devlette erken söylemiyorlar ya o yüzden biraz Umut doldum açıkçası ama bir yandan da ya erkeğe dönerse diye heyecanlanmakta istemedim:) buraya bı sormak istedim başına böyle birşey gelen oldumu diye
Biryolcu3006 aselinkardesigeliyor Rabbim hayırlı doğumlar nâsip etsin inşallah (: biraz sürprizli bı bey olmuş
1_cocuk_annesi Biryolcu3006 benim ilk çocuğumda 14 te kız dedi özel hastane. Daha sonraki haftalarda devlette erkek olduğunu öğrendim