Mev48- Regle 6 gün varken yaptım. Öğlen. Yorumunuz nedir kızlar?[ https://mutluresim.com/images/2026/02/24/XxBbdS.jpeg](https://)
ozkann17 Mev48- ben bu testlerle gebe olduğumu öğrenmiştim bu markaya güvenirim. Çizgi var gibi duruyor ama bence sabah tekrar yapın.
Mev48- Suyusevmeyensusamuru hadi ya kesin var mıdır diyosun ben kuruma falandır dedim ama pembe gibi de hafif.
ozkann17 Mev48- ben bu testten 5 kere kullandım farklı farklı aylarda sonuçlar negatifti hiç kuruma çizgisi olmadı direkt tek çizgiydi
Esraaa_06 Ayyy var gibi umarım Rabbim gönlünüze göre verir benim de korunmasız birlikteliğin üzerinden 7 gün geçti ve reglime ortalama olarak 9-10 gün var yarın yapsam çıkar mı acaba diye düşünüyorum meraktan çatlayacağım💖
ozkann17 Mev48- dayanabilirseniz daha net olur tabi ama dayanamazsanız da 1-2 gün sonra sabah ilk idrarla yapın testi