Merhaba son adet tarihime göre bebeğim hesaplamalarda 1 hafta geride çıkıyor şuan 23 haftalık ilk 3 buçuk ay falan komple kusmuştum şimdi de iştahım yok öyle çok yiyemiyorum yesem bile çok rahatsızlanıyorum bebeğe anne karnında faydalı olacak dediğiniz şeyler var mı sabahları 2 yumurta yemeye çalışıyorum ama onu da her sabah yiyemiyorum