sbulut64 40+4 de doğum yaptım sancılarım sahurda başkadı düzenli bir şekilde hastahaneye gittim suyumda geliyordu az az gidince yatışımı yaptı doktorum sonra odada suyum patladı kakasını yapmış acilen sezeryana girdim zaten bebeğim hiç kanala da girmedi bekledim ama yine sonuç sezeryan oldu neyseki sağlıkla oğlumu kucağıma aldım darısı tüm bekleyen annelere