busra_ozasir bence normal hissetmekte gercekten zor ben 12. Haftada hissetmeye basladim ama hep dinlendigim icin hissediyordm hareket halindeyken hissedemezsin zaten uzanip dinlenince amniyon sivisi duraganlasiyor o zaman hissedebilirsin 19. Haftadaym artik net bu bebek hareketi diyebiliyorum 20 ye giricem bu arada bebegimin gelisimi bi hafta onde gidiyor belki ondanda olabilir