havva_5 2prensesannesiiii içinde folik asitin de olduğu bi takviye kullandım adı Arete Women. Kullandığım zaman gebe kalmıştım ama bunun yanında o ara d vit., demir ilacı, b12 iğnesi oluyordum
pimpirikliana 2prensesannesiiii ben iki kutu İnofolic combi hp kullandım pcos var bende bu ay sanırsam hamileyim daha keseyi görmeye filan gitmedim ama 🫣🥰
st23 dilan128_ ben bunu 1 ay kullandım 12 gün adetim gecikti gebelik olmadı ve aşırı tatlı isteği oldu kullandığım süreçte kısacası bende iyi etkileri olmadı
2prensesannesiiii dilan128_ inşallah olur ya ama çok etkiliymiş pcosu olanlar için ben şuan koenzim q10 kullanıyorum işe yaramazsa buna geçerim dedim de iç açıcı yorum yok
dilan128_ st23 bende artık kullanmak istemiyorum ama doktor bırakma dedi şu tedavi süreci zaten çok zor bide ilaç olunca dahada zorlaşıyor
2prensesannesiiii pimpirikliana ya gözün aydın canım ya maşallah 💙🤲🏻içeriklerinde koenzim q10 da var ben sade kornzim q10 kullanıyorum ama bu bahsettiğimiz takviyede insülin direncine de iyi geliyormuş insülin direnci pcosu etkiliyor
pimpirikliana 2prensesannesiiii Allah razı olsun canım benim 🙏🥰Evey bende baya araştırdım ve yorum okumuştum en çok bunun faydasını görmüşler 🤗bende alıp kullanmıştım 🤗
pimpirikliana 2prensesannesiiii onu bilmiyorum erkek ve kadını var mı? Trendyoldan 850 ye almıştım İnofolic combi hp diye beyaz kutu.
2prensesannesiiii Yenianneadayii tamam balım alacağım marka belli oldu bu öneriliyor hep çok teşekkür ederim🥰🙏🏻