Fundayim mamitaaa211 benden bir gün önce vurulmussun canm benim hafif hafif sag kasik sizlamasi bel ağrısı var
sevimlipandahii Fundayim ay bende vurulucam bugün gelmedi iğne yoktu sipariş verdirdim Perşembe de vurabilirim demişti doktorum ama perşembeye kadar gelmezse cuma olur mu sence yumurtam 18 mmydi dün
findik_26 sevimlipandahii belli bir süresi var diye biliyorum iğne yapmanın dr ultrasona göre karar veriyor
findik_26 Fundayim evet kendi çatlamış hatta çift kese olmuştu ikiz bebek ama biri gelişim göstermedi diğeri sağlıklı devam ediyoruz
sevimlipandahii findik_26 evet benim sürem Çarşamba veya Perşembeymis bugün vuruldum Yarına kalsaydı olmazmış
findik_26 sevimlipandahii normalde iğneyi bulabilseydim yapıcaktım fakat hiç bir yerde bulamadığım için yapmadım doktorum da bir de böyle deneyelim dedi kendi kendine çatlamıştı
findik_26 Fundayim Fundayim de ya kanamaya atarsın ya da kendi kendine kaybolur dedi küçüldü ve kayboldu şu an
mamitaaa211 Fundayim bende de aynı durum canım bel ve kasık ağrılarım var İnşallah güzel haberler alırız bu ay