blackeagle Kızlar merhaba şuan 29+3 haftalık hamileyim şu sıra karnımda acı oluyor oturunca karnımı sıkıştırınca ağrı değil bildiğiniz acıyo sanki karnım bir boşlukta gibi bir his oluyo acıyor karnım benim gibi olan var mı? Birde bebeği 1 haftadır cok az hissediyorum önceki kadar oynamıyor az az hareketleri var 🤔
birdirbir Ben ilk gebeliğim de aynen dediğiniz gibi karnımda acı hissettim. Ağrı fln değil, acı. Anlıyorum ne demek istediğini. o acı üzerine hastaneye gittim. Nst sancı çıktı.,1 cm de açılma varmış. Hemen yatış yapıldı. serum, iğne fln derken, 35. Haftaya kadar dayandım. 35’de Doğum oldu. O acı göz ardı edilecek bir şey değil. Doktorunuza bilgi verin mutlaka
Kader0498 birdirbir catlaklar da aci yapmaz mi benimde aci oluyo dokununca falan karin catladiginda acima yapar mi
blackeagle Kader0498 bende de cok çatlak var ama aşagida karnımda yok çatlak yapar mı ki acıma sanmam