Eşimle beraber kahve çok tüketiriz artık alalım dedik ama kararsız kaldık hangi serisini alcağımızda hepsinde çok iyi yorumlar olduğu gibi kötü de var 33 serisi soğuk yapmıyor sanırım az seçmek var 55 serisi 20 yapıyor ama içen iki üç tane içiyormuş kafam çok karışık yardımcı oluuun pleaasee:))