istkizannesi Bugün satıcı 1.5 2 yaşından sonra ayakları alttaki demirine değecek ve kullanamayacaksınız dedi. Çok kararsız kaldım. Portbebe gerçekten belli bi boydan sonra kullanılması imkansız gibi sanki. Nasıl oluyor var mı çaresi🤷🏽♀️ Sırf bu yüzden baston alın dedi bize
Maviyesil121212 istkizannesi maclarenin 2018 quest ini aldım Doğumdan itibaren kullanılabiliyor. Bugün ebebekteydik çalışan kız en mantıklısını yaptınız çok güzel araba ve ilerde baston almanıza gerek kalmayacak dedi. Çok hafif ve pratik öneririm
Gebeyimm istkizannesi bastonu ilk zamanlar kullanamassın anca 2 yaşından sonra kullanılır ben de henüz almadım ama istanbuldaysan saraçhanede yeri var oraya bak derim
NekwaSultan istkizannesi 3 yasinda oglum goren 5 der hala kulaiyoz arada kardeşinikini o arabasina baglidir Benimki jhonson marka 2. Arabamız bu
istkizannesi Gebeyimm pusetli bastonları öneriyolar zaten🤷🏽♀️ Travelı da çocuk uzadıktan sonra kullanamayız galiba demirinden dolayı😞
NekwaSultan istkizannesi evet Lotus 3 tekerlek Suanki kullandığım çift yönlü ama 3 teker harika onu daha cok öneririm