Momlife_ ben de bir iki kere oldu ama benimki bi anda bacaklarım kollarım boşa düşüyormuş gibi oluyordu saç diplerimde soğuk terleme hissiyatı oluyordu. Ben de şekerli su içince kendime geliyordum. Annem tip 1 diyabet olduğu için ben de şekerden şüphelenmiştim. Kan verdim 3 aylık şeker vs. Onlara bakıldı şükür şeker çıkmadı ama eve şeker ölçüm cihazı aldım aç karnına ve yemekten 2 saat sonra tokluk ölçüp not alıyorum ne olur ne olmaz diye öyle durumlarda da ölçüyorum hemen